Veel gestelde vragen

 
Heb ik voor het bestellen via internet een e-mailadres nodig? Welke betaalmogelijkheden zijn er bij BADER? En waar moet ik op letten bij omruilen of terugsturen? Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen.
 

 

Bestelling

Ik krijg een foutmelding bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens!
Bij het invullen van de persoonlijke gegevens zijn alleen bepaalde letter, cijfers en merktekens toegestaan. Toevoegingen bij het huisnummer (bijv. "a",….) moeten in het veld "toevoegsel" ingevuld worden.

Kan ik een afwijkend afleveradres invullen?
Ja. Tijdens het bestellen heeft u bij het invullen van uw persoonlijke gegevens de mogelijkheid om bij het factuuradres ook een afwijkend afleveradres te vermelden.

Is een e-mailadres voor de bestelling nodig?
Ja, bij ons kunt u alleen met vermelding van een e-mailadres online bestellen.
U ontvangt een ontvangstbevestiging en heeft de mogelijkheid om u te abonneren op BADER Newsletter.


 

 

Betaling en levering

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De volgende betalingsmogelijkheden staan u ter beschikking: of  u betaalt het totaalbedrag in een keer binnen 30 dagen na rekening datum, in 2 of 3 gemakkelijke maandelijkse termijnen (minimaal maandelijks termijnbedrag € 30,-) of per creditkaart. Natuurlijk kunt u uw rekening ook meteen bij levering onder rembours aan de bode betalen. Geef bij uw bestelling eenvoudig uw betaalwens aan. Bovendien betaalt u bij uw bestelling geen boekings- of administratiekosten, ook niet bij termijnbetaling!

Bankrelatie:
Commerzbank
IBAN: NL81 COBA 0637 0163 19
BIC: COBANL2X


Hoe werkt termijnbetaling?
Tijdens de bestelling kunt u bij uw persoonlijke gegevens ook uw betaalwens invullen. Eenvoudig "Termijnbetaling" markeren, vul het aantal termijnen in (minimum termijnbedrag EUR 30,-) en betaal uw factuur in 2 of 3 maandelijkse termijnen. BADER berekent hiervoor een kleine rentetoeslag. U betaalt bij uw bestelling geen bijkomende boekings- of administratiekosten. De vervaldatum van de eerste termijn is binnen 30 dagen na rekeningdatum. Bij wijziging van de betaalwijze wordt 1% administratiekosten in rekening gebracht.

Kan ik een afwijkend afleveradres vermelden?
Ja. Tijdens het bestellen heeft u bij het invullen van uw persoonlijke gegevens de mogelijkheid om bij het factuuradres ook een afwijkend afleveradres te vermelden.

Waardebon

Hoe verzilver ik een waardebon?
Om een waardebon in de BADER-Onlineshop te verzilveren, vult u a.u.b. in het bestelproces, op de pagina met het winkelmandje, het voordeelnummer in op het aangegeven veld. Het bedrag van de waardebon wordt dan automatisch in mindering op de rekening gebracht.


Mijn BADER

Hoe kan ik mij registeren voor „Mijn BADER"?
"Meldt u aan en maak gebruik van alle voordelen!" Deze verwijzing op "Mijn BADER" vindt u boven aan iedere bladzijde naast het winkelmandje. Door een klik opent een registratieformulier. Als u al geregistreerd bent, dan kunt u zich onder "Mijn BADER" (naast het winkelmandje) met u password en e-mailadres aanmelden.

Als u zich geregistreerd heeft, ontvangt u een e-mail met een activeringslink. Door hierop te klikken bevestigt u uw registratie en kunt u uw “Mijn BADER” account in de BADER-onlineshop gebruiken. Zonder klik op de link wordt uw registratie niet geactiveerd. Als u geen registratiemail heeft ontvangen, controleer dan alstublieft het door u ingevulde e-mailadres op typefouten. Kijk bovendien ook in uw Spam en Junk mail of u de registratiemail daar kunt vinden.

Let alstublieft op: uw rekeningen zijn pas 24 uur na de klik op de activeringslink zichtbaar. Rekeningen zijn alleen zichtbaar voor vaste BADER-klanten.

Kan ik de artikelen, die me bevallen, opslaan?
Ja. Als u aangemeld bent voor „Mijn BADER“, kunt u de artikelen eenvoudig op een memo noteren. Hiervoor vindt u naast ieder artikel een link "op de memo". Klik op deze link en het artikel wordt automatisch op de memo in u "Mijn BADER" klantaccount opgeslagen.

Ik ben mijn password vergeten…
Overal waar u een password nodig heeft (Bijv. tijdens het bestellen of op de aanmelding-site van "Mijn BADER") vindt u de aanwijzing "password vergeten?" Door een klik opent een formulier, waarop u de door u gebruikte e-mailadres kunt invullen. U ontvangt dan per e-mail een eenmalig password (nummercode) waarmee u een nieuw password kunt bevestigen.

Waar vind ik mijn BADER klantennummer?
Uw klantennummer kunt u terugvinden op de achterkant van uw catalogus of op iedere factuur.

Ik wil “Mijn BADER” profiel op internet verwijderen. Heeft dit ook betrekking op mijn klantengegevens?
Nee. Nee bij afmelding wordt alleen uw klantaccount op internet (“Mijn BADER”) verwijderd. Dit heeft geen betrekking op uw klantgegevens bij Bruno Bader Gmbh & Co.


 

Geschenk voor aanmelding nieuwsbrief

Hoe ontvang ik mijn geschenk voor de aanmelding van de nieuwsbrief?
Nadat u zich in onze onlineshop heeft aangemeld voor de nieuwsbrief ontvangt een e-mail ter bevestiging. Bevestig uw aanmelding door middel van een klik op de link die in deze e-mail staat. Zo zij wij er zeker van, dat u de nieuwsbrief echt zelf heeft aangevraagd en in de toekomst wilt ontvangen. Zodra u de link heeft bevestigd ontvangt u uw eerste nieuwsbrief met het onderwerp “hartelijk welkom bij de BADER nieuwsbrief”. In deze nieuwsbrief vindt u het bestelnummer van het beloofde geschenk. Geef dit nummer a.u.b. door bij uw volgende bestelling – online, telefonisch of schriftelijk. Bij levering vindt u dan het horloge in uw pakket. Wij wensen u hiermee veel plezier!

Ik heb de e-mail met het bestelnummer van het cadeau niet ontvangen!
Kijk a.u.b. in de map met spam- of junkmail of u de e-mail daar terugvindt. Zo niet neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Algemene informatie, omruilen en terugsturen, veiligheid

Waar moet ik op letten bij omruilen en terugsturen?
Wat u ook uitkiest of bestelt – u heeft altijd 14 dagen tijd, om alles te bekijken en te passen. Want u heeft een volledig teruggavenrecht zonder extra kosten! Als een artikel u niet past of aanstaat, dan kunt u de bestelde artikelen kosteloos terugsturen. Maak dan a.u.b. gebruik van de bijgeleverde retoursticker.

Mijn adres is veranderd. Hoe kan ik mijn persoonlijke klantgegevens veranderen?
Uw persoonlijke klantgegevens kunt u online tijdens het bestellen wijzigen of telefonisch via de klanten- en bestelservice (Telefoon 077 / 80 80 110).

Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Alle persoonlijke gegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld. Persoonlijke gegevens worden in eerste instantie door BADER voor een optimale uitvoering van een bestelling verwerkt, opgeslagen en gebruikt. Indien nodig kunnen benodigde gegevens aan derden, bijv. leverancier, expediteur worden verstrekt, om bijv. een artikel rechtstreeks vanaf de leverancier te leveren. Natuurlijk kunt u het gebruik van adres- en bestelgegevens voor reclamedoeleinden altijd stopzetten. Meer informatie vindt onder de aanwijzing bescherming persoonsgegevens.

Contact
U kunt contact met ons op nemen via het contactformulier of op de volgende manieren:
Telefoon 077 / 80 80 110
Fax 077 / 38 73 225
E-mail service@bader.nl
Schriftelijk BADER postorders, Antwoordnummer 6200, 5902 VA Venlo