Omruiling en terugsturen
Uw tevredenheid is voor ons belangrijk!
Omruilen en terugsturen van artikelen geleverd door DHL
Wij zouden het natuurlijk fijn vinden, als u voor het teruggestuurde artikel meteen iets nieuws besteld. Doe de nieuwe bestelling a.u.b. niet bij de retourzending, maar geef ons uw wensen eenvoudig telefonisch door of verstuur de bestelling per post.
Wanneer de retourzending bij ons binnen is, wordt de prijs van het teruggestuurde artikel automatisch in mindering gebracht op uw klantenrekening – hierop kunt u vertrouwen!
Trek dus gewoon de waarde van de retourzending van het factuurbedrag af en maak het resterende bedrag over naar BADER, of binnen 30 dagen na factuurdatum of in gemakkelijke maandelijkse termijnen.
Omruilen en terugsturen van expeditieartikelen
Vanzelfsprekend heeft u bij alle meubels en andere expeditieartikelen binnen 2 weken een volledig teruggavenrecht . Als u expeditieartikelen wilt terugsturen worden deze natuurlijk kosteloos bij u opgehaald. Neem hiervoor telefonisch contact met ons, wij regelen de rest. Wanneer de retourzending bij ons binnen is, wordt de prijs van het teruggestuurde artikel automatisch in mindering gebracht op uw klantenrekening – hierop kunt u vertrouwen!
Trek dus gewoon de waarde van de retourzending van het factuurbedrag af en maak het resterende bedrag over naar BADER, of binnen 30 dagen na factuurdatum of in gemakkelijke maandelijkse termijnen.
Eenvoudig terugsturen- zo gaat het:
1. Als u meubels wilt terugsturen, gebruik dan uitsluitend de voor verzending bestemde originele verpakking.
2. Vergeet u ook a.u.b. niet alle toebehoren mee terug te sturen.
3. In delen geleverde meubels moeten bij het afhalen gedemonteerd en verpakt zijn.
Let op: bij beschadiging van artikelen kan een schadevergoeding worden verlangd.
Zo bereikt u de meubelklantenservice:
Tel.: 077 – 3873337
Telefax: 077 – 3873225
E-Mail: meubelservice@bader.nl
Onze meubelklantenservice is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.