Voordelen en service bij het kopen van meubels Levering zonder extra kosten Levering zonder extra kosten op het door u opgegeven adres. (Met uitzondering van eventuele kosten voor: termijnbetaling, betaalpauzes.) Ook bij alle meubels betaalt u alleen de catalogusprijs. Grotere meubelstukken worden door een meubelexpediteur met vakkundig personeel geleverd. Aflevering van meubels wordt in overleg met u afgesproken. Opbouwservice op verzoek Alle artikelen die met opbouwservice zijn besteld, worden door vakkundig personeel op de door u aangegeven plaats zorgvuldig opgebouwd. De verpakking wordt meteen meegenomen. Dit geldt alleen voor artikelen, die door een meubelexpediteur geleverd worden. Stofmonster-service: gratis Desgewenst worden stofmonsters van onze actuele meubelbekledingen gratis toegestuurd. Gewoon aanvragen bij onze meubelklantenservice. Wij leveren alleen geteste BADER- kwaliteitsmeubels U kunt erop vertrouwen, dat alle artikelen onder onze strenge kwaliteitscontrole en garantie vallen. Dit is uw garantie voor een lange levensduur en veel plezier van uw meubels. Eenvoudig retourneren Uiteraard heeft u bij alle meubels een volledig recht van teruggave. Gebruik voor het terugzenden van de meubels uitsluitend de originele verpakking, zodat de meubels niet worden beschadigd bij transport. Vergeet u ook a.u.b. niet alle toebehoren mee terug te sturen. Let op: in delen geleverde meubels moeten bij het afhalen gedemonteerd en verpakt zijn. Bij schade aan de meubels kan een schadevergoeding worden verlangd. Meubels die per selektvracht zijn geleverd, kunt u voorzien van de retoursticker via een DHL-Servicepoint aan ons terugsturen. Zijn de artikelen geleverd per expediteur, neemt u dan contact met de meubelklantenservice op. De meubels worden dan zo spoedig mogelijk bij u opgehaald. Zo bereikt u de meubelklantenservice: Tel.: 077 – 3873337 Telefax: 077 – 3873225 E-Mail: moebelservice@bader.nl Onze meubelklantenservice is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. boven