Voordelen en service bij het kopen van meubels

Levering zonder extra kosten
Levering zonder extra kosten
Levering zonder extra kosten

Levering zonder extra kosten op het door u opgegeven adres. (Met uitzondering van eventuele kosten voor: termijnbetaling, betaalpauzes.) Ook bij alle meubels betaalt u alleen de catalogusprijs. Grotere meubelstukken worden door een meubelexpediteur met vakkundig personeel geleverd. Aflevering van meubels wordt in overleg met u afgesproken.

Opbouwservice op verzoek
Opbouwservice op verzoek
Opbouwservice op verzoek

Sommige artikelen zijn gemarkeerd met de selectie ‘met opbouwservice’. Als u voor dergelijke artikelen heeft gekozen en van deze service gebruik maakt, worden de artikelen door het bezorgende vakpersoneel op de door u gewenste plaats gemonteerd. Indien de goederen aan muren en/of plafonds moeten worden bevestigd, dient u ons ongevraagd te informeren over het soort en verloop van de toevoerleidingen, het draagvermogen van de muren/plafonds en eventuele bijzonderheden alvorens met de werkzaamheden te beginnen. De verpakking zal door ons mee retour worden genomen.

Stofmonster-service: gratis
Stofmonster-service: gratis
Stofmonster-service: gratis

Desgewenst worden stofmonsters van onze actuele meubelbekledingen gratis toegestuurd. Gewoon aanvragen bij onze meubelklantenservice.

Wij leveren alleen geteste BADER- kwaliteitsmeubels
BADER- kwaliteitsmeubels
BADER- kwaliteitsmeubels

U kunt erop vertrouwen, dat alle artikelen onder onze strenge kwaliteitscontrole en garantie vallen. Dit is uw garantie voor een lange levensduur en veel plezier van uw meubels.

Eenvoudig retourneren
Eenvoudig retourneren
Eenvoudig retourneren

Uiteraard heeft u bij alle meubels een volledig recht van teruggave. Gebruik voor het terugzenden van de meubels uitsluitend de originele verpakking, zodat de meubels niet worden beschadigd bij transport. Vergeet u ook a.u.b. niet alle toebehoren mee terug te sturen. Let op: in delen geleverde meubels moeten bij het afhalen gedemonteerd en verpakt zijn. Bij schade aan de meubels kan een schadevergoeding worden verlangd. Meubels die per selektvracht zijn geleverd, kunt u voorzien van de retoursticker via een DHL-Servicepoint aan ons terugsturen. Zijn de artikelen geleverd per expediteur, neemt u dan contact met de meubelklantenservice op. De meubels worden dan zo spoedig mogelijk bij u opgehaald.

Zo bereikt u de meubelklantenservice:


  • Tel.: 077 – 3873337
  • Telefax: 077 – 3873225
  • E-Mail: moebelservice@bader.nl

Onze meubelklantenservice is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.